fbpx

Reklama Gorzów Wlkp.

Reklamy Google Ads, Facebook Ads, Instagram, LinkedIn etc.

REKLAMA GORZÓW

Reklama w internecie Gorzów Wlkp.

KILKA SŁÓW NA TEMAT REKLAM INTERNETOWYCH

                Wraz z rozwojem internetu reklamy w sieci stały się najskuteczniejszą formą przekazu. Chyba już nikt nie wyobraża sobie dnia spędzonego bez surfowania w sieci, korzystania ze smartfona, czy przegladania mediów społecznościowych. Coraz więcej osób rezygnuje z telewizji, radia czy prasy na rzecz internetu. Zamiast czytać wiadomości w gazetach, przeglądamy informacyjne portale internetowe. Zakupy online stają się codziennością. Nic więc dziwnego, że firmy chcą reklamować swoje usługi czy produkty właśnie w sieci.

                Najskuteczniejszą siecią reklamową jest obecnie Google, zważywszy na ruch miesięczny jaki generuje. Sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony witryn partnerskich, aplikacji oraz YouTube. Google Ads umożliwia szybką i skuteczną promocję firmy w odpowiedzi na wpisane zapytanie, jak i na stronach internetowych, aplikacjach etc dopasowanych pod względem kontekstowym, grupy docelowej oraz jej zainteresowań. Profesjonalna kampania reklamowa to sposób na osiąganie celów biznesowych m.in budowania wśród internautów świadomości marki oraz przede wszystkim sprzedaży. Najlepsze wyniki kampanii Ads zależą od wielu czynników – kluczowe jest stworzenie dopasowanej strategii dla Twojego biznesu ( struktura kampanii, strategia określania stawek, utworzenie kreacji reklamowych, segmentacja przekazu, rozszerzenia reklam, słowa kluczowe, opcje kierowania, grupy docelowe etc)!

               Dzięki doświadczeniu, analizie oraz znajomości wszystkich narzędzi stworzymy precyzyjną kampanię reklamową dla określonej grupy docelowej, oszczędzając Twój czas i pieniądze. Uczynimy reklamę źródłem zysków. Zapewnimy Ci rozpoznawalność, zainteresowanie, ruch oraz konwersje! Z całej kampanii co miesiąc otrzymujesz szczegółowe raporty dotyczące skuteczności oraz poniesionych kosztów!

REKLAMA W GOOGLE ADS

Reklamy w sieci wyszukiwania

                 Codziennie wyszukiwarka Google odpowiada na miliardy zapytań. Użytkownicy w każdym momencie poszukują produktów, usług, ciekawych miejsc, rekomendacji, rozwiązań problemów. Jako reklamodawca możesz wyjść naprzeciw ich potrzebom. Promocja w płatnych wynikach wyszukiwarki Google oraz sieci witryn korzystających z jej silnika pozwala na wyświetlanie reklam odpowiadających na zapytania wpisane przez użytkowników na każdym etapie procesu zakupowego ( poprzez słowa kluczowe). Do dyspozycji mamy m.in reklamy tekstowe ( tzn linki sponsorowane), reklamy dynamiczne oraz reklamy produktowe.

Reklamy w sieci reklamowej

                  Sieć reklamowa Google to ponad dwa miliony witryn partnerskich, filmów i aplikacji największych wydawców treści. Reklamy mogą być emitowane w formie tekstowej, graficzne, wideo lub elastycznej ( automatycznie dopasowującej się do zasobów reklamowych). Sieć reklamowa Google pozwala przyciągnąć uwagę na wczesnym etapie procesu zakupowego. Narzędzia Google Ads oferują wiele możliwości kierowania emisji, pomagając precyzyjnie trafić do danej grupy docelowej.

Remarketing

                   Skuteczne kierowanie reklam do użytkowników, którzy wcześniej mieli kontakt z Twoją stroną, sklepem czy też aplikację mobilną. Mogą to być osoby, które nie dokonały pożądanej akcji na witrynie, np. porzuciły koszyk zakupowy przed płatnością. Remarketing pomoże ponownie przyciągnąć potencjalnych klientów, poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.

Reklamy produktowe

                   Jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym, dzięki kampaniom produktowym możesz promować swoją ofertę internetową lub lokalną, zwiększać ruch w witrynie lub w lokalnym sklepie i znajdować bardziej wartościowych potencjalnych klientów. Aby rozpocząć, prześlij swoje dane o produktach do Merchant Center i utwórz kampanię w Google Ads. Następnie użyjemy Twojej kampanii do tworzenia reklam w Google i w sieci, by potencjalni klienci mogli zobaczyć, co sprzedajesz. Nazywamy te miejsca docelowe reklamami produktowymi, gdyż są czymś więcej niż reklamą tekstową – wyświetlają użytkownikom zdjęcie produktu oraz tytuł, cenę, nazwę sklepu i inne informacje. Dzięki temu użytkownicy, zanim klikną reklamę, uzyskają więcej informacji o produkcie, a Ty możesz zdobywać lepiej dobranych potencjalnych klientów.

Gmail

                    Reklamy w Gmailu wyświetlają się na górze skrzynki odbiorczej. Niektóre z tych reklam to reklamy rozwijane. Po kliknięciu jednej z tych reklam może się ona rozwinąć, jak e-mail. Rozwinięta reklama może zawierać grafikę. Jest to jedyna możliwość promocji w poczcie Gmail. Reklamy wyświetlane są na podstawie zawartości otrzymywanych wiadomości. Najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest kierowanie na frazy kluczowe, dzięki któremu można zdefiniować domeny oraz marki konkurentów zawarte w treściach wiadomości e-mail. Wykorzystaj reklamy w Gmail w celu dotarcia do klientów według ich zainteresowań.

Youtube

                      Promocja w największym na świecie serwisie filmów wideo. YouTube umożliwia przyciągnięcie uwagi dzięki szeregowi skutecznych formatów reklam wideo. Emisja może opierać się na wykorzystaniu słów kluczowych, lokalizacji, demografii, zainteresowań użytkownika czy konkretnych filmów i kanałów. To kolejny ważny kanał dotarcia do Twoich Klientów.

Mobile

                       Google Ads umożliwia kierowanie reklam na urządzenia mobilne: smartfony, tablety oraz galanterię elektroniczną. Zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej Google. Do tego celu wykorzystywane są dopasowane do rozmiarów ekranów urządzeń formaty reklam tekstowych oraz graficznych, specjalne reklamy aplikacji i reklamy typu „tylko połączenie”.

STRATEGIE OPTYMALIZACJI

EFEKTYWNOŚCIOWA

Dążenie do maksymalizacji ROI, liczby konwersji lub obniżenia kosztów konwersji

JAKOŚCIOWA

Dostarczanie ruchu najwyższej jakości, na przykład pod względem długości i głębokości wizyt, czasu na stronie czy też wielkości współczynnika odrzuceń

ILOŚCIOWA

Maksymalizacja liczby kliknięć w ramach ustalonego budżetu reklamowego

STRATEGIE KIEROWANIA

Miejsca docelowe

                 Dają możliwość ręcznej selekcji miejsc w sieci reklamowej Google, w których pojawi się reklama tekstowo-graficzna, graficzna lub wideo. W porównaniu do kierowania kontekstowego nie jest wymagane określenie fraz kluczowych. Miejscem docelowym może być cała witryna, jej część lub aplikacja.

Remarketing

                      Umożliwia kierowanie reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej wyłącznie do osób, które wcześniej odwiedziły witrynę reklamodawcy lub aplikację mobilną. Mogą to być użytkownicy, którzy weszli na witrynę, ale nie dokonali akcji – nie wypełnili formularza kontaktowego. AdWords udostępnia szereg zaawansowanych opcji remarketingu.

J

Tematy

                       Równoczesne kierowanie reklam na wiele witryn o wybranej tematyce umożliwia docieranie do szerszego grona stron w sieci reklamowej, bez wskazania konkretnych miejsc. System AdWords analizuje treści witryn, a następnie przyporządkowuje im główne tematy i kieruje na nie reklamy z uwzględnieniem wybranych kryteriów.

Kontekstowe

                         Rodzaj kierowania bazującego na zdefiniowanych frazach kluczowych. Dostępny zarówno w sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej Google. W przypadku wyszukiwarki reklamy wyświetlają się na podstawie zdefiniowanych fraz kluczowych oraz ustawionych typów dopasowania. W sieci reklamowej słowa i frazy wykorzystywane są do zrozumienia kontekstu i emisji na dopasowanych witrynach.

Demografia

                         Pozwala na zawężanie emisji reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google wyłącznie do ściśle określonej grupy użytkowników – osób spełniających kluczowe kryteria demograficzne. Mogą nimi być płeć, wiek lub stan rodzinny.

Zainteresowania

                           Możliwość kierowania w sieci reklamowej, dzięki której reklamy dotrą do odbiorców zainteresowanych produktami i usługami podobnymi do oferty reklamodawcy. Nawet jeśli użytkownicy przeglądają witryny, używają aplikacji lub oglądają filmy niezwiązane bezpośrednio z ofertą.

Język i lokalizacja

                       Google Ads umożliwia, dla kampanii w sieci wyszukiwania oraz reklamowej, zawężanie emisji reklam według języka użytkownika oraz lokalizacji, w której się znajduje. Obszarem geograficznym może być kraj, region, miasto, a w przypadku dużych aglomeracji nawet dzielnica lub określony promień w kilometrach.

Urządzenia

                        Reklamy zarówno w sieci wyszukiwania, jak i reklamowej mogą być wyświetlane na wszystkich urządzeniach: stacjonarnych, przenośnych oraz galanterii elektronicznej. Do tego celu dostępna jest gama formatów reklam dopasowanych rozmiarem: tekstowych, graficznych oraz wideo.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY OFERTĄ?

PROCES SKŁADANIA OFERTY ORAZ REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

1.

Ustal cel kampanii, oczekiwane wyniki albo budżet kampanii.

2.

Wszystkie informacje wyślij na email lub poprzez formularz kontaktowy.

3.

W przeciągu 24h udzielimy odpowiedzi oraz wyślemy ofertę.

4.

Po akceptacji oferty i dokonaniu zamówienia – uruchamiamy kampanie, nadzorujemy i raportujemy ich przebieg.

Musisz mieć pewność, że masz styczność z profesjonalistami!

ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DO NAS ZAPYTANIA O OFERTĘ!

Potrzebujesz pomocy lub doradztwa?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ. Z CHĘCIĄ POMOŻEMY!