fbpx

Pozycjonowanie

Skuteczna optymalizacja witryny

POZYCJONOWANIE GORZÓW

KILKA SŁÓW NA TEMAT POZYCJONOWANIA

                   SEO ( Search Engine Optimization) jest to jedna z głównych technik tzw. marketingu przychodzącego ( Inbound Marketing). Polega na optymalizacji elementów strony m.in kodu, treści oraz grafik.

                  W ramach usługi pozycjonowania przeprowadzamy optymalizację kodu oraz treści witryny, rekomendujemy użycie odpowiednich słów kluczowych oraz wspieramy proces link buildingu w oparciu o przyjętą strategię, zazwyczaj połączenia działań z zakresu content marketingu, marketingu społecznościowego oraz ePR. Dla długofalowych efektów, choć w sposób niebezpośredni nie bez znaczenia są takie działania jak branding, design oraz UX. Wszystkie działania muszą być zawarte w precyzyjnie stworzonej strategii, gdzie zwykle wyniki są rozliczeniem podejmowanych działań. Naturalnie rozwiniemy Twój biznes, zapewniając widoczność, ruch, rozwój oraz sprzedaż. Dzięki naszym działaniom zyskasz przewagę nad konkurencją!

                 SEO jest najbardziej efektywną oraz rentowną formą promocji w internecie. Jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Nasza agencja oferuje kampanie i strategie SEO dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.

STRATEGIE SEO

Optymalizacja kluczowych fraz

                      Dokładna analiza strony oraz dobór słów kluczowych to najistotniejsze czynniki, decydujące o efektywności działań SEO. Optymalizacja fraz kluczowych związana jest z kategoriami produktów lub usług. Frazy kluczowe zazwyczaj występują jako frazy ogólne, określającą ogólną grupę produktów oraz usług jaką wyszukujemy w wyszukiwarce. Frazy szczegółowe, precyzyjniej opisujące wyszukiwany produkt lub usługę są zdecydowanie lepszym wyborem ze względu na precyzję oraz mniejszą konkurencyjność. Większa precyzja przekłada się na większą szansę konwersji klienta, natomiast mniejsza konkurencyjność przekłada się na szybkie osiągniecie wysokich pozycji w wyszukiwarce oraz niższą cenę pozycjonowania takiej frazy.

Pozycjonowanie lokalne

                      Local SEO polega na pozycjonowaniu fraz kluczowych zawierających lokalizację miejsca, w zasięgu którego użytkownicy poszukują danego produktu lub usługi oraz fraz bez określenia lokalizacji wyszukiwanych przez użytkowników z obszaru działalności danej firmy. Kluczowa strategia pozycjonowania w przypadku usług i produktów oferowanych lokalnie w dobie geolokalizacji wyników wyszukiwania Google. Geolokalizacja polega na wyświetlaniu użytkownikowi spersonalizowanych wyników dla miejsca, w obrębie którego się obecnie znajduje, bez wskazywania miejsca we wpisanym zapytaniu do wyszukiwarki. Uzupełnieniem jest obecność wizytówki firmy w ramach Google Moja Firma, która będzie prezentowana wśród wyników wyszukiwania na mapie Google. Badania pokazują, że ponad 78% użytkowników poszukujących usług lokalnie dokonało zakupu.

Pozycjonowanie sklepów

                    Ze względu na specyfikę serwisu pozycjonowanie sklepów internetowych to proces zdecydowanie bardziej skomplikowany, złożony oraz pracochłonny niż w przypadku standardowej witryny. Pozycjonowanie sklepów online składa się zasadniczo w trzech etapów. Na początku przeprowadza się profesjonalny audyt SEO pod kątem technicznym. Poprawia występujące błędy pod kątem struktury serwisu. Optymalizujemy wszystkie kategorie nagłówkami oraz metadanymi, aby serwis był przyjazny dla wyszukiwarek. Odpowiednio wyselekcjonowane frazy kluczowe znacząco wpływają na ranking w wyszukiwarkach. Dzięki narzędziom Google Analytics oraz Google Search Console dokonujemy pełnej analizy ruchu oraz użytkowników serwisu. Bierzemy pod uwagę zmiany zachodzące w algorytmach wyszukiwarek oraz trendy sprzedażowe produktów. Bardzo ważnym elementem pozycjonowania sklepów jest odpowiednie przygotowanie content marketingu, aby treści były unikatowe oraz jakościowe. Powinny one angażować oraz zachęcać użytkowników do zakupu.

Pozycjonowanie long tail

                         Pozycjonowanie long tail tzw. fraz długiego ogona, często skomplikowanych, wielowyrazowych fraz kluczowych, zazwyczaj dotyczą produktów oraz usług z uwzględnieniem ich cech. Summa summarum frazy te generują bardzo wartościowe odwiedziny na stronie, ponieważ mimo mniejszej liczby wyszukiwań każdej frazy pojedynczo, używane są głównie przez użytkowników będących na końcu procesu zakupowego. Długość zapytań ciągle rośnie, od 15% do 20% fraz nigdy nie było wpisywanych do wyszukiwarki. Cała grupa fraz typu long tail może wygenerować nawet 80% ruchu z wyszukiwarek. Frazy long tail generują odwiedziny o wysokim współczynniku konwersji. Strategia ta dodatkowo daje stosunkowo szybkie efekty w porównaniu do pozycjonowania fraz bardziej ogólnych, a barierą ich osiągnięcia najczęściej jest brak unikalnej, rozbudowanej treści w witrynie.

ELEMENTY STRATEGII

Optymalizacja witryny

Poprawa występujących błędów w strukturze serwisu. Optymalizacja kodu witryny.

Link Building

Proces budowania wartościowych linków kierowanych do naszej strony.

Content Marketing

Redagowanie unikatowych oraz wartościowych treści na stronie.

ELEMENTY PROCESU STRATEGII SEO

1.

Analiza potrzeb biznesowych

2.

Analiza konkurencji

3.

Analiza słów kluczowych

4.

Optymalizacje oraz content marketing

5.

Link Building

6.

Raportowanie

Musisz mieć pewność, że masz styczność z profesjonalistami!

ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DO NAS ZAPYTANIA O OFERTĘ!

Potrzebujesz pomocy lub doradztwa?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ. Z CHĘCIĄ POMOŻEMY!