fbpx

Analityka webowa

Skuteczne narzędzia analityczne

ANALITYKA WEBOWA

KILKA SŁÓW NA TEMAT ANALITYKI WEBOWEJ

Analityka webowa polega na zbieraniu i analizie danych dotyczących ruchu oraz zachowań użytkowników na stronie internetowej. Głównym celem analityki webowej jest zaproponowanie rozwiązań optymalizacyjnych mających na celu wzrost współczynnika konwersji i poprawy widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania.

Ogromną zaletą emarketingu  jest dostępność bardzo wielu danych, które pozwalają m.in. oszacować skuteczność prowadzonych kampanii oraz usprawniać działanie strony www. Pełne wykorzystanie tych możliwości wymaga odpowiedniego oprogramowania, doświadczenia w jego użytkowaniu i wiedzy. Analityka webowa prowadzona przez naszych specjalistów opiera się na Google Analytics – najpopularniejszej platformie, która bada i ocenia statystyki stron internetowych.

ANALITYKA INTERNETOWA

Poznaj swoich użytkowników

               Dzięki zestawieniu odwiedzin portalu poznajemy użytkowników witryny, czyli potencjalnych klientów. Korzystając z narzędzi Google analityk może wykonać wiele rodzajów pomiarów danych. Zestawiając różne dostępne materiały, możemy tworzyć segmenty – czyli zbiory użytkowników odwiedzających nasz portal. Najczęściej używane dane (ilościowe wyniki pomiarów) to sesje, użytkownicy, strony/sesja, odsłony, średni czas trwania sesji, współczynnik odrzuceń.

Analityka zwiększa efektywność działań

                 Analiza ruchu na stronie pozwala skutecznie optymalizować nakłady na kampanie marketingowe. Porównując liczbę wejść z poszczególnych źródeł z poniesionymi na ich pozyskanie kosztami, jesteśmy w stanie wywnioskować, które z działań przyniosły nam największy zwrot z inwestycji, a które można w przyszłości bez szkody ograniczyć.

Optymalizacja konwersji

               Dzięki narzędziom Google Analytics analizy opierają się na potwierdzonych danych. Dzięki nim potrafimy wskazać potencjalne przyczyny gorszych wyników – błędy, które przysparzają użytkownikom jakiekolwiek trudności. Dodatkowo testy umożliwiają sprawdzenie zasadności zmian dokonanych na stronach, dla których liczy się konwersja (rozumiana jako sprzedaż, zapisy do newslettera, wypełnione formularze kontaktowe itp.).

Optymalizacja ścieżki zakupowej

               E-commerce to rozległa branża, a klienci mają do wyboru bardzo dużo sklepów oferujących podobny towar. Często o sukcesie decyduje jasna i przejrzysta ścieżka zakupowa. Odpowiednia optymalizacja procesu składania zamówienia pomaga obniżyć współczynnik porzuconych koszyków, tym samym zwiększając odsetek sfinalizowanych transakcji.

STRATEGIE OPTYMALIZACJI

EFEKTYWNOŚCIOWA

Dążenie do maksymalizacji ROI, liczby konwersji lub obniżenia kosztów konwersji

JAKOŚCIOWA

Dostarczanie ruchu najwyższej jakości, na przykład pod względem długości i głębokości wizyt, czasu na stronie czy też wielkości współczynnika odrzuceń

ILOŚCIOWA

Maksymalizacja liczby kliknięć w ramach ustalonego budżetu reklamowego

JESTEŚ ZAINTERESOWANY OFERTĄ?

PROCES SKŁADANIA OFERTY ORAZ REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

1.

Ustal cel kampanii, oczekiwane wyniki albo budżet kampanii.

2.

Wszystkie informacje wyślij na email lub poprzez formularz kontaktowy.

3.

W przeciągu 24h udzielimy odpowiedzi oraz wyślemy ofertę.

4.

Po akceptacji oferty i dokonaniu zamówienia – uruchamiamy kampanie, nadzorujemy i raportujemy ich przebieg.

Musisz mieć pewność, że masz styczność z profesjonalistami!

ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DO NAS ZAPYTANIA O OFERTĘ!

Potrzebujesz pomocy lub doradztwa?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ. Z CHĘCIĄ POMOŻEMY!