fbpx
Aktualności i artykuły

Aktualności

                 Skuteczne kampanie reklam internetowych muszą kosztować majątek?
Poniżej przedstawiamy raport skuteczności kampanii reklamowej z ostatniego miesiąca dla naszej firmy PROtect. Kampania prowadzona w sieci wyszukiwania oraz reklamowej Google. Zauważyć można, że przy budżecie wynoszącym niespełna 250 zł wyświetleń reklam było 188 tysięcy oraz kliknięć na poziomie 519. Zakładając, że współczynnik odrzuceń był na poziomie 7,5% łatwo obliczyć ilość konwersji oraz docelowy zwrot z inwestycji na reklamę .
                 Sieć reklamowa Google to obecnie najskuteczniejsza forma przekazu. Ponad dwa miliony witryn partnerskich, aplikacji oraz YouTube. Ponad 90% zasobów ogólnie pojętego internetu.
Rozumiemy naszych klientów i wiemy, że różne są sytuacje, tak więc nawiązując współpracę z naszą firmą podpisujemy umowę na czas nieokreślony, aby w każdym momencie można było od niej odstąpić. Każdy klient otrzymuje wgląd do panela administracyjnego, gdzie może zapoznać się z raportami skuteczności, analizami oraz co najważniejsze poniesionymi kosztami!
Zapraszamy do współpracy 🙂
 https://marketing-gorzow.pl/

#reklama #kampaniereklamowe

kampanie reklam internetowych